KIOSK TUDUNG (Pemborong & Peruncit): Appreciation

Appreciation

Posted by eskay alhabshi | 10:12 PM | | 0 comments »

Penghargaan kepada Pelanggan LYCRA:

Perhargaan ini saya tujukan khas kepada pelanggan setia dan juga pelanggan yang pernah membeli melebihi RM300/batch.



Sepanjang 2009, saya telah menjual sebanyak 4 batch kain lycra. Saya amat berpuasa hati kerana pelanggan menyukai corak pilihan saya. Jutaan terima kasih di atas sokongan anda semua.


Setelah meneliti bil penjualan lycra bagi tahun 2009, saya berhajat untuk menghadiahkan "surprise gift" kepada 3 kategori pelanggan sebagai penghargaan yang tidak terhingga di atas sokongan anda pada tahun 2009.

3 kategori pilihan & nama pelanggan bertuah:

(a) Kategori #1 ~ Pelanggan yang pernah membuat pembelian melebihi RM500/batch

~ Liza MTD [FREE GIFT REDEEMED]
~ Puteh Boutique

(b) Kategori #2 ~ Pelanggan yang pernah membuat pembelian melebihi RM300/batch

~ Aniza JB

(c) Kategori #3 ~ Pelanggan yang membuat pembelian pada setiap batch.

~ Eda Gombak [FREE GIFT REDEEMED]
~ Niza (my tailor)

"Surprise gift" anda akan dihantar bersama pembelian pertama untuk tahun 2010.

0 comments

Post a Comment